Zapytaj Anie: Pogotowie Studniówkowe 2

Z opóznieniem (za co ogromnie przepraszam! Twój poprzedni email trafil prosto do folderu na spam) odpowiadam na pytanie Asi o dodatkach do malej czarnej…

Witaj Aniu!
Jestem kolejną zdesperowaną internautką, która potrzebuje Twojej pomocy 🙂 Mój problem polega na tym, że nie potrafię dobrać odpowiednich dodatków do mojej studniówkowej sukienki. Jako człek przezorny, już teraz o tym myślę, aby na kilka dni przed imprezą nie biegać nerwowo po sklepach w
poszukiwaniu czegokolwiek 🙂

Stylistka.pl

Zródlo: Stylistka.pl


Moja sukienka przypomina tę pierwszą, tyle tylko, że moja jest na cieniutkich ramiączkach, a dół ma delikatnie rozszerzany. Sięga za kolana, uszyta jest z matowego materiału. Chciałabym wyglądać elegancko, kobieco i troszkę retro. Jakie dotatki mogłabyś mi zaproponować?
I jeszcze jedno – ramiączka to cieniutie sznureczki. Czy widoczne czarne ramiączka stanika są bardzo złym pomysłem? 😉
Pozdrawiam, Asia

Witaj Asiu!

Najpierw odpowiem na Twoje pytanie o ramiaczka… Wedlug mnie, nie jest to najlepszy pomysl (chociaz czarne ramiaczka sa o niebo lepsze od silikonowych!) – najlepiej zainwestowac w dobrze dopasowany cielisty (najpraktyczniejszy) stanik bez ramiaczek. Jesli martwisz sie, ze moze byc niewygodny i obsuwac sie w tancu (skad ja to znam!) radzilabym dodatkowo go ‚przytwierdzic’ tasma do ciala (powinna byc dostepna w sklepach z bielizna, drogeriach, miejscach gdzie sprzedaje sie peruki i moze w niektórych aptekach).
Ale wracajac do Twojego wlasciwego pytania…
Jednym z moich pierwszych skojarzen bylo ‚Sniadanie u Tiffany’ego’… To oczywiscie zalezy od ciebie jak doslownie chcialabys zacytowac Audrey, ale generalnie na ten ‚look’ skladaja sie dwa zalozenia – po pierwsze, monochormatyczne kolory i po drugie kontrast klasycznych form sukienki, butów i torebki z prosta ale duza i wyrazista bizuteria.

<
Moja druga propozycja to uklon w strone klasycznego ‚glamour’. Czarno-zloty zestaw, który doskonale uzupelniaja czerwone paznokcie (polecam czerwien wenecka, szkarlat lub karmazyn). Strój uwspólczesniaja tak modne w tym sezonie duzy i wyrazisty pierscionek koktajlowy i ‚mankietowa’ bransoleta.

Jesli nie lubisz zlota mozesz równie dobrze dobrac srebrne, miedziane lub cynowe dodatki. Unikalabym jednak intensywnych zywych kolorów – o ile zestawienie na przyklad pomaranczowej sukienki z czarnymi dodatkami wyglada dobrze to zestawienie czarnej z pomaranczowymi nie jest ani w polowie tak eleganckie.
Mam nadzieje, ze moja pomoc Ci sie przydala i zycze milych zakupów.

Pozdrawiam serdecznie,
Ania

2 Responses to “Zapytaj Anie: Pogotowie Studniówkowe 2”


  1. 1 Asia Listopad 22, 2008 o 11:35 pm

    Bardzo dziękuję za pomoc, Twoje wskazówki rozjaśniły mi trochę i już wiem, czego szukać. Bardziej przypadł mi do gustu zestaw pierwszy i mam nadzieję, że uda mi się sworzyć taki look 🙂
    Pozdrawiam

  2. 2 twins fashion life Listopad 14, 2011 o 2:08 pm

    Twoje propozycje są bardzo gustowne 🙂


Skomentuj

Witaj na Dodatki


"Elegance does not consist in putting on a new dress "

Coco Chanel

Kategorie

Blog Stats

  • 454,013 hits

Flickr Photos


